2013-ieji buvo sėkmingi visai „Deichmann“ grupei ir įmonei Lietuvoje

2014-03-13

Didžiausia Europoje mažmeninės prekybos avalyne įmonių grupė „Deichmann“ praėjusiais metais pardavė daugiau batų porų nei kada nors anksčiau. Prie bendro grupės rezultato prisidėjo ir bendrovė Lietuvoje „Deichmann avalynė“, kuriai taip pat pavyko didinti apyvartą, nepaisant sudėtingų sąlygų.

Augino apyvartą

„Deichmann“ įmonių grupė praėjusiais metais pardavė 167 mln. porų batų. Tai 2 mln. porų arba 1,3 proc. daugiau nei 2012-aisiais. 100-ąjį gimtadienį pernai atšventusi įmonių grupė pardavė daugiausiai batų per visą savo istoriją.

22 Europos šalyse ir JAV veikianti „Deichmann“ pernai pasiekė 4,6 mlrd. eurų apyvartą – 3,3 proc. didesnę nei 2012-aisiais, kai apyvarta siekė 4,5 mlrd. eurų. 2013-ųjų pabaigoje Europoje ir JAV veikė apie 3,5 tūkst. „Deichmann“ parduotuvių, jose dirbo maždaug 35 tūkst. darbuotojų. 2012 metų pabaigoje šie skaičiai atitinkamai buvo 3,325 tūkst. ir 33,7 tūkst.

„Deichmann“ įmonių grupei priklausančiai bendrovei Lietuvoje „Deichmann avalynė“ praėję metai taip pat buvo sėkmingi. Lietuvoje buvo parduota apie 523 tūkst. porų batų – 1,8 proc. daugiau nei 2012 metais. Įmonė pernai pasiekė 47 mln. litų apyvartą. Tai yra 2,42 proc. daugiau, palyginti su 2012-aisiais, kai bendrovės apyvarta buvo 46 mln. litų.

Didžiausias iššūkis – oro sąlygos

„Visam sektoriui, taip pat ir mums, 2013-ieji buvo nelengvi metai. Sniegas kovą ir 15 laipsnių šilumos gruodį – tai buvo sąlygos, kurias teko suvaldyti“, – sakė Heinrich Deichmann, „Deichmann“ įmonių grupės valdybos pirmininkas. Be kaprizingų oro sąlygų, kompanija taip pat susidūrė su augančiomis pirkimo kainomis ir besitęsiančiu kai kurių šalių vartotojų siekiu taupyti.

„Turint omenyje tokias sunkias sąlygas, mes gerai atsilaikėme. Mūsų idėja pasiūlyti nebrangius, madingus ir geros kokybės batus plačiam vartotojų ratui pasiteisina bei išlieka aktuali pirkėjams net ir po šimto metų“, - sakė H. Deichmann.

Bendrovės „Deichmann avalynė” pardavimų vadovė Živilė Mazurkaitė taip pat pabrėžia, kad oro sąlygos praėjusiais metais buvo didelis iššūkis: „Oras yra vienas iš didžiausią įtaką avalynės pardavimams darančių veiksnių. Pernykštė žiema užsitęsė beveik iki gegužės mėnesio, o paskui iškart prasidėjo vasara. Todėl reikėjo ieškoti papildomų priemonių, kaip skatinti pavasarinės avalynės pardavimus, kuriuos tokie orai tikrai stipriai paveikė“.

Atidarė tris naujas parduotuves

Praėjusiais metais „Deichmann avalynė” atidarė tris naujas parduotuves Šiauliuose, Alytuje ir Vilniuje, taip pat išplėtė parduotuvių plotą Kaune ir Vilniuje. Šiuo metu Lietuvoje yra 18 „Deichmann” parduotuvių, bendrovėje dirba 177 darbuotojai.

Pasak Ž. Mazurkaitės, ir toliau ketinama laikytis plėtros mažesniuose miestuose strategijos. „Mūsų patirtis rodo, kad reikia būti kuo arčiau savo pirkėjų, nes jiems itin svarbu lengvai pasiekti parduotuvę ir turėti plačias pasirinkimo galimybes“,– aiškino Ž. Mazurkaitė.

Šiais metais „Deichmann“ visose šalyse planuoja keisti rinkodaros strategiją ir komunikacijos ašimi padaryti patį „Deichmann“ prekės ženklą, o ne atskiroms pirkėjų kategorijoms skirtą avalynę. „Nes mes mylime batus“, – tokiu šūkiu į pirkėjus kreipsis „Deichmann“ ir sieks su jais puoselėti asmeninį ryšį.

Apie „Deichmann“

UAB „Deichmann avalynė“ yra dalis „Deichmann“ grupės, 1913-aisiais įsteigtos Esene (Vokietijoje) ir iki šiol valdomos įkūrėjų šeimos. „Deichmann“ yra pirmaujanti prekybos avalyne įmonė Europoje. Grupė valdo 3,5 tūkst. avalynės parduotuvių 22 Europos šalyse ir JAV. 2014-aisiais „Deichmann“ pradės veiklą ir Rusijos rinkoje.

Vilija Naruškevič
M +370 673 96005
E vilija.naruskevic@groupidea.lt

DEICHMANN group
Sonja Schröder-Galla
M + 49 201 86 76-962
E sonja_schröder-galla@deichmann.com

 

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.