Some content may be unavailable in English. Instead it is provided in Lithuanian.

„Lidl" kviečia dalintis pirmaisiais įspūdžiais ir laimėti 3 000 eurų

2016-05-30

Kartu su 15-os parduotuvių atidarymu dešimtyje Lietuvos miestų 2016 m. birželio 2 dieną oficialiame bendrovės „Lidl Lietuva" puslapyje socialiniame tinkle „Facebook" startuos pirmųjų pirkėjų įspūdžių konkursas „Mano „Lidl", kurio pagrindinis prizas - 3 000 eurų apsipirkti tinklo parduotuvėse, papildomai kasdien bus pralošiama po 150 eurų.

„Lidl" parduotuvių atidarymas Lietuvoje - mūsų šalyje ilgai lauktas įvykis, kuriam bendrovė kruopščiai rengėsi. Tačiau tai - tik pradžia. „Kasdien dirbame jums, todėl visi įspūdžiai ir vertinimai mums yra nepaprastai svarbūs, - akcentuoja Radostin Roussev-Peine, UAB „Lidl Lietuva" generalinis direktorius. - Jūsų nuomonė yra neįkainojama galimybė mums visapusiškai tobulėti prekių asortimento, aptarnavimo bei kitose prekybos srityse. Todėl nuo pat pirmųjų dienų labai laukiame jūsų atsiliepimų. Nuoširdžiai kviečiame ne tik užsukti į mūsų parduotuves, bet ir pasidalinti pirmaisiais įspūdžiais apie „Lidl" su visa „Facebook" bendruomene."

Norintieji dalyvauti konkurse yra kviečiami „Lidl Lietuva" profilyje socialiniame tinkle „Facebook" konkursinių įrašų komentaruose nuo 2016 m. birželio 2 d. iki 2016 m. birželio 11 d. imtinai dalintis savo pirmaisiais įspūdžiais apie apsilankymą „Lidl" parduotuvėse bei pažintį su jų atmosfera, asortimentu bei darbuotojais. Primename, kad fotografuoti ir filmuoti „Lidl" parduotuvėse draudžiama, tad įspūdžius siūlome įamžinti šalia parduotuvių arba naudojant įsigytus pirkinius.

Dešimt dienų trunkančio konkurso dalyviai varžysis dėl „Facebook" bendruomenės simpatijų ir kiekvieną dieną galės laimėti vieną iš trijų 50 eurų vertės čekių apsipirkti „Lidl" parduotuvėse Lietuvoje, t. y. po 150 eurų kasdien. Dienos laimėtojai pateks į konkurso finalą, kurio pagrindinis prizas - 3 000 eurų suma apsipirkti „Lidl" parduotuvėse Lietuvoje. Laimėtojais taps dalyviai, kurių įspūdžiai, pateikti viešam bendruomenės vertinimui, surinks daugiausiai „Patinka".

Konkursas vyks www.facebook.com/LidlLietuva. Jo taisyklės bus pateiktos „Lidl Lietuva" puslapyje socialiniame tinkle „Facebook" bei interneto svetainėje www.lidl.lt.

Šiandien „Lidl Lietuva" taip pat paskelbė gegužės 29 d. pasibaigusio nuotraukų konkurso #TaipGyventiVerta laimėtoją. Pagrindinį prizą - 7 dienų kelionę į Maljorką dviem asmenims - laimėjo vilnietis Raimondas Tumas, asmenuke įamžinęs savo šuolį su parašiutu. Konkurso laimėtojas išrinktas remiantis konkurso taisyklėmis, interneto svetainėje www.taipgyventiverta.lt surinktų balsų skaičiumi ir „Google Analytics" pateiktais lankomumo duomenimis.

Apie „Lidl"

„Schwarz" įmonių grupė, kuriai priklauso „Lidl" parduotuvės, yra viena iš pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių Vokietijoje ir Europoje. Šiuo metu „Lidl" veikia 29-iose šalyse. Tinklo parduotuvės veikia 26-iose šalyse. Lietuvoje, Serbijoje ir JAV „Lidl" atstovauja vietiniai darbuotojai. Europoje „Lidl" valdo per 10 000 parduotuvių tinklą ir daugiau kaip 140 prekių paskirstymo centrų. „Schwarz" įmonių grupės darbuotojų skaičius per 2015 finansinius metus, lyginant su praėjusiais, išaugo 7,14 proc. ir šiuo metu siekia apie 375 000. Prekybos tinklas „Lidl" iš viso turi daugiau kaip 200 000 darbuotojų. „Schwarz" įmonių grupės apyvarta 2015 finansiniais metais, lyginant su ankstesniais, išaugo 8 proc. ir pasiekė 85,7 mlrd. eurų. Nurodytu laikotarpiu įmonių grupė investicijoms skyrė 5,2 mlrd. eurų.„Lidl" prekybos tinklo apyvarta 2015 finansiniais metais pasiekė 64,6 mlrd. eurų.

  

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.